Zpět na článek

Diskuze: Švédka čelí hrozbě znásilnění kvůli neoholeným nohám na fotografii pro Adidas

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Kikiris Kakabus
Kikiris Kakabus
Level Level
6. 10. 2017 16:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kurwa já nevím co tady furt řešíte, ať si každý dělá co chce
a rovněž také vypadá jak se mu zlíbí, každého věc.
Já jsem celkem dost osrstněný a nevadí mi to, Co mi ale
vadilo, protože jsem potivý typ, na chlupech v podpaždí
se mi hlavně v létě tvořily krystalky soli, které nešly odstranit
ani důkladným mytím šampóny a tak od sedumdesátých let
si holím pravidelně podpaždí a mám klid. Když mi bylo asi 33
roků, tak jsem oplešatěl, to se mi nelíbilo a tak jsem si začal
pravidelně holit hlavu. Bylo to ještě v hluboké totalitě, kdy jediný
známý hololebec byl Karel Hála. O skinhedech nikdo neměl ani
páru. A v dnešní době má holou hlavu kdejaký připitomělý politik
či zpěvák a je In. Když mi byko asi 45, tak mi začaly šedivět chlupy
na ohanbí. Nesnesl jsem představu, že když mě bude kouřit dáma
a měla by civět na ty šediny. Od té doby si holím pravidelně ochlupení
i dole a ženám se to líbí, považují to za praktické a hygienické. Mě by
se také příčilo lízat kundu, která je chlupatá, jak kozácká beranice, tfuj !
Holátko je holátko :-).
Tak neřešte nějakou prdlou švédku a raději souložte a fotografujte :-)...

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kikiris Kakabus Nějak nerozumím, proč srovnáváš sebe s modelkou z kampaně Adidas? Ty jsi sve ohanbi ci podpazi ci skin sestrih snad nekdy pouzil k doceni nejake reklamni kampane, verejne prezentaci nazorovych smeru apod?
Ona tak totiz soustavne cini.

Kikiris Kakabus
Kikiris Kakabus
Level Level
7. 10. 2017 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe Kabe: já nesrovnávám sebe s nějakou modelkou s nějaké kampaně,
ji i kampaň mám zcela na háku. Jen se podivuji, že se zde tak usilovně
řeší, zda má zarostlé, či oholené nohy. Tak jsem zde přidal svou osoní
zkušenost s holením jistých partií těla u chlapů, i když to s focením
nesouvisí, ty mudrlante...

Kabe
Kabe
Level Level
9. 10. 2017 03:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe zajímavé ...

2xs
2xs
Level Level
9. 10. 2017 08:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe a jak tvé osobní odhalení a tvá osobní zkušenost souvisí s článkem, reakcemi na fotky i s reakcemi zde? -vůbec nijak. tady asi nikdo nechtěl řešit holení u chlapů. -takže zřejmě jen takový exhibicionismus.

Kikiris Kakabus
Kikiris Kakabus
Level Level
9. 10. 2017 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe Jasně že moje osobní zkušenost nikterak nesouvisí s tím zbytečným
článkem o nějaké hloupé holce. Ale souvisí to právě s tím, jak právě
tu švédskou husičku řešíš i ty 2xs. A kdybych byl exhibicionista, tak bych
tu zveřejnil fotku svého oholeného ptáka. A jelikož jsem tak neučinil, tak
jsi opět na omylu...

Kabe
Kabe
Level Level
9. 10. 2017 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe zajímavé ...

2xs
2xs
Level Level
10. 10. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe zajímavé... a směšné. možná i ten pták, o němž se toho tolik píše, v komentářích k "zbytečnému článku" :D
ta holka je možná produkt celé NAŠÍ slavné postmoderní až dekadentní (úpadkové) civilizace, ovšem nechápu, proč "hloupá holka", "švédská husička"...

Kabe
Kabe
Level Level
10. 10. 2017 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe Proč "hloupá holka​", ​"švédská husička​"... je přeci jasné. Bo si neholí ptáka!

Kikiris Kakabus
Kikiris Kakabus
Level Level
10. 10. 2017 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe No vidím, že máš s tou naší postmoderní a úpadkovou civilizaci značný problém,
takže ti nezbývá, než se odstěhovat třeba na Mars. No a že něco nechápeš, tak
tomu se není co divit...

2xs
2xs
Level Level
13. 10. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe no hlavně, že ty nemáš problém s ničím (kromě svého ptáka), protože jinak nic okolo ani nevidíš, a pokud bys viděl, nedokázal bys to jako problém rozeznat, vyhodnotit... natož abys z toho něco vyvodil a dokonce to řešil. jiní jsou husičky ap., zatímco ty jsi letadlo. příjemné povrchni nežití.

Miichaell
Miichaell
Level Level
6. 10. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč se nad tím všichni zamýšlejí tak složite fakt nechápu. Je ošklivá jak noc, že je možná relativně souměrná je tak vše. V obličeji není hezká ani trochu, ta "zlomená" ruka na foto vypadá opravdu velice přirozeně a "sexy" (vždycky, když toto někde vidím, běhá mi mráz po zádech), tak aspoň musela ukázat, že má nohy jako průměrný chlap (tedy taky hnusný). Adidas chtěl asi ušetřit na reklamě, řekl jí, že jí koupí za odměnu žiletky, no a najednou se o tom všude píše a všichni o tom ví. Adidas ušetřil VELICE, ona se zviditelnila (192 tisíc sledujících - to má dneska kdekdo i u nás a ve světě se o něm ví prd; jen tak mimochodem - co to jako sakra je follower? To zangličťování všeho mě děsně vytáčí.), účel splněn pro obě strany (a ještě má holka konečně žiletky). Upřímě řečeno, kdyby na ní chtěl někdo skočit, mohla by být ještě ráda. (pro ty, kdo to nepoznali, je to celé psáno s jistou dávkou nadsázky)

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Hele ja myslim, ze tohle spatny neni, pokud se tim snazi lidem ukazat, ze normalni zenska nevypada jako ty, co znaji z porna z netu .... ono tohle zacina byt dnes docela problem .... jakoze pro nasi spolecnost...mnozi mladi si totiz berou to, co vidi v digitalnim svete jako standard a normal ... plyne z toho napriklad mmch spousta nasili, rozcarovani nad realitou obecne atd ...

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Ja jeste jednou zopakuji; modeling ale neni prace pro normalni zensky. Stejne jako treba prace sekuritaka neni pro nekoho kdo ma 70 kilo, i kdyz je to dejme tomu normalni.

2xs
2xs
Level Level
9. 10. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs to jsou předsudky - znám takového sekuriťáka v bance. už důchodce, prcek pod 170 cm a těch 70 kg nemá.
a u té Švédky ani tak nejde o klasický modeling jako špíš o alternativní projevení se.

pidalin
pidalin
Level Level
7. 10. 2017 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Miichaell Viděl jsi někdy nohy průměrnýho chlapa? I ve 12 letech jsem je měl chlupatější než ona. :-D

PaiaJBC
PaiaJBC
Level Level
6. 10. 2017 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"musí čelit výhrůžkám a hrozbám znásilnění na sociálních sítích" ???

to by mě teda zajímalo, jak lze někoho sociálosíťově znásilnit!

tak třeba digitálně znásilnit bych věděl, to se dělá prstama, ale na těch sítích? ts ts ts... ale jsem v tomhle ohledu neznalej, páč "atlas hub" a další podobný ptákoviny vůbec nepoužívám a tak nevím co tam je a není možný...

bob222.2
bob222.2
Level Level
6. 10. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ak je jašterica mierne ochlupená, tak má byť na to hrdá a neviem čo ešte, ale ak je chlap chlpatý napríklad na chrbáte, tak sa ošklíbne skoro každá. Tie kecy o znásilnení na sociálnych pasieťach radšej ani nekomentujem, je to súčasť reklamy.

Ale ako tenisky vypadajú celkom pohodlne, ak to teda bolo cieľom fotografie...

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
6. 10. 2017 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady je originalni komentar:
"Me being such an abled, white, cis body with its only nonconforming feature being a lil leg hair. Literally I've been getting rape threats in my DM inbox. I can't even begin to imagine what it's like to not posses all these privileges and try to exist in the world."

Me na tomhle mnohem vic nez neoholene nohy pohorsily dve uplne jine veci:
1) Povazovani prislusnosti k sve rase a pohlavi za privilegium. Byt bilym je ve Svedsku po desetiletich protlacovani multikulturalizmu privilegiem? Jak konkretne? Maji snad bili lide prednostne odbaveni na uradech nebo plati nizsi dane?
2) Svym komentarem fotografka v podstate rika, ze ji chybi jeden krok k dokonalosti (nebo tomu, co za dokonalost dle ni povazuje vetsina spolecnosti). Tak proc ten krok sakra neudelat? Proc na svem tele naopak za kazdou cenu umyslne vyrobit a vystavovat nejakou "chybu", jenom aby dokonale nebyho? Co je to za zdegenerovanou spolecnost kde se lide doslova stydi za to co je na nich dobre a naopak vystavuji na obdiv sve nedostatky? Z tehlete oslavy vsetkeho chybneho, slabeho a spatneho se mne chce fakt blit...
(Pripomina mne to situaci s komentovanim postavy kdy clovek ktery na sobe pravidelne pracuje a stara se o sebe musi cist pohrdave komentare o tom ze to prehani, ze je egoisticky narcis, ze ma urcite anorexii, bere steroidy, upravuje se Photoshopem atd. a pak se nejake tluste prase navlece do plavek a sypou se na nej komplimenty jak je krasna a prirozena a odvazna a podobne p***viny...)

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
6. 10. 2017 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa 1, Možná to myslela trochu jinak, než jsi to pochopil, ale těžko říci, jak to přesně bylo. Možná měla na mysli vnímání lidí, ne to, že by snad měla být privilegovaná na úřadech a cítit se nadřazená. Běloch je ve světě považován za jakýsi "standard" a vůči tomu se vymezují další rasy (ať už různé asijské, černošské,...). Rozuměj, obvykle se při hovoru nespecifikuje, že běloch je běloch, ale u ostatních ras je tomu mnohem častěji. Jinak řečeno, podle toho, jak tu její větu chápu já, proti bílým je méně rasově orientovaných činů. A ona jako bílá si jen neoholila nohy a už je z toho poprask. Podle mě si možná posteskla, že když ona jako bílá a jen s neoholenýma nohama má takové problémy, co musí dělat chudáci černoši a další... Ale jak říkám, z té věty to není úplně jasné.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
6. 10. 2017 09:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Koncept "white guilt" je v zapadnim svete dostatecne rozsireny na to, abych mohl uplne presne chapat, jak to myslela.

Kdyz se u pohovoru specifikuje rasa tak je to casto prave naopak, pro zajisteni vets diverzity, nekdy i za cenu uprednostnovani barevnych (viz nedavny skandal v Google o kterem psal James Damore).

Ze je proti bilym mene rasove orientovanych cinu je nicim nepodlozena domenka; zaprve, rozhodne to nebude platit ve statech jako Jizni Afrika a zadruhe, v Evrope a Americe se v pripade, kdyz je pachatel bily a obet barevna, tak nejak automaticky predpoklada, ze slo o rasismus, aniz by to nekdo dokazal. Zatim co naopak tomu tak neni. Tzn. kdyz bily policista zastreli cernocha, BLM a dalsi skupiny automaticky predpokladaji, ze ho zastrelil hlabne proto, ze byl cernej. Kdyz ale zastreli cerny policista belocha, jeste jsem neslysel o tom, ze by se nekdo zamyslel, jestli nemohlo jit o rasismus.

Jinak co musi delat "chudaci" cernosi? Ja nevim; nic? Adidas ma ve sve Instagram galerii spoustu fotek cernochu, psali tam snad lidi nekteremu z nich rasisticke komentare? No samozrejme ze nepsali, protoze vetsine lidi cernosi ani jine mensiny nevadi, je jenom otravuje attention whoring kdyz nekdo vyuziva kazdou moznou prilezitost k protlaceni sve politicke agendy a kdyz se za kazdou cenu snazi patrit k nejake mensine ikdyby si meli vymyslet nejakou vlastni, protoze to je ted in.

J77
J77
Level Level
6. 10. 2017 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Co pises dava smysl, zejmena posledni odstavec, ktery vystihuje leccos z odpudivych esenci moderniho byti lidstva, ale dle meho sis ta jeji slova zcela spatne vylozil.

Dotycna vcelku jasne hovori o svem tele (dle ni bezvadnem - ve zdravotnim, fyziologickem smyslu, bilem, zcela zenskem), nikoliv o spolecenskem statusu a zarazi se nad tim, ze kdyz ona presto kvuli neoholenym nohou dostava takove vyhruzky, jake pak asi musi dostavat lide, kterym se do vinku dostal nejaky handicap? (jedno prso vetsi, jedna noha kratsi, nejaky ten vrozeny nefeminni rys/atribut, ... a pohledem mnoha lidi muze byt handicapem i byti non-white, na coz, s jakymsi znepokojenim, obecne, ne individuialne, narazi). Je to vsak lacinna uvaha, plynouci z jejiho prilisneho ega a mineni o sobe same, ale ne v rasovem smyslu. Pouzite anglicke obraty takto opravdu nelze chapat.

A mimochodem v ksichte je pomerne nehezka, takze bych to s tou jeji dokonalosti nevidel az tak jednoznacne ... ale pochopitelne neoholene nohy a podpazi zaujmou vic, nez to, ze prirozene vypada ponekud neodusevnele, neatraktivne a veskere elementy (oci, nos, usta) ma nacpane v prilis male casti obliceje ... coz je u modelky ponekud zarazejici disharmonie a nedostatek.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
6. 10. 2017 14:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Opakuji; zadne. Zejmena proto, ze modelingove agentury nenabiraji neforemni kriply ale lidi kteri pusobi reprezentativne, alespon z pohledu cilove skupiny, pro kterou je reklama urcena.
Modelka s chlupatyma nohama je proste neco jako televizni hlasatel ktery sisla a rackuje; je to prirozene se vyskytujici vada, mozna se s ni i narodil, ale na danou pozici se to proste nehodi.

2xs
2xs
Level Level
6. 10. 2017 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 a ty se domníváš, že "reprezentativnost" a to, co je "krásné" určuješ ty a tvé vnímání normality, krásy, zajímavosti či přípustnosti? no, asi je tu nějaká vada, jen myslím, že ne přirozeně se vyskytující... možná ses s ní ani nenarodil, ale vypěstoval sis to podle zkřiveného světa "jiné pravdy", viděné a podsouvané mainstreamem tak, aby se na pozici normality posunula nenormalita. žel daří se jim u povrchních a snadno ovlivnitelných konzumentů víc, než je zdrávo. a ty jsi toho důkazem.

2xs
2xs
Level Level
6. 10. 2017 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 chudáci černoši??? a další??? ve Švédsku?!!

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
6. 10. 2017 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Moc jsi neporozuměl tomu, o čem jsem mluvil. Nehovořím tu o rasovém pohledu organizací a státu, který se snaží o "korektnost" úplně všude, ale o vnímání lidí, běžných občanů. Ano, politicky se běloši potlačují po celém světě, a to tam, kde jsou menšinoví i většinoví, s tím souhlasím. Ale o tom jsem vůbec nemluvil. Mluvím o vnímání lidí, protože to byli lidé, kdo jí psali nenávistné komentáře. Nicméně do hlavy ji vůbec nevidím a dost dobře to může být tak, jak říkáš.

BTW. např. u nás byl černoch v reklamě Lidlu pěkný poprask.

Choakinek
Choakinek
Level Level
6. 10. 2017 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 "Rozuměj, obvykle se při hovoru nespecifikuje, že běloch je běloch, ale u ostatních ras je tomu mnohem častěji."
Myslíte, že tato teze je stejně platná ve všech koutech Země? ;-)

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
6. 10. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 To ne, měl jsem na mysli to, že svět je zatím postaven zejména na euroamerické kultuře, která se rozprostírá přes tři kontinenty. A pokud se bavíme o Švédsku, tak to platí.

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Chápu to podobně, obzvlast tedy kdyz se clovek koukne na jeji celkovou cinnost, vychazi to spise takto jak pisete Vy pane Šurkalo.

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ona touhle svou prezentaci nejspise kryje sve mindraky. Je to pomerne casty vzorec chovani.

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 10. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Tvrzení, že svět je zatím postaven na tzv. euroamerické kultuře mi přijde velmi pyšné ;-). A tuto pýchu odmítám s lidmi, kteří si to myslí, sdílet.

Jinak jasně, s ostatním pochopitelně souhlasím.

Tzv. euroamerická kultura je opravdu na 3 kontinentech, sluší se ovšem dodat, že dva z nich - tedy Austrálie a Evropa jsou zároveň kontinenty nejmenší :-).

Ve Švédsku to pochopitelně platí, ano.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 11:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ne, ja to neurcuji, urcuje to cilova skupina te reklamy. A jak zareagovala tahle cilova skupina vime z clanku...

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Jo, ale to bylo zaprve u nas a zadruhe v Lidlu. Jine zapadni znacky ajko treba tady Adidas maji v reklamach ruzne rasy lidi uplne bezne a nikdo to neresi. To uz se casteji ozvou nejaci "aktiviste" a zacnou si stezovat ze je nekde barevnych prilis malo, jako treba nedavno u filmu Dunkirk.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ne, neplati; ve Svedsku jsou barevni lide v reklamach uplne bezne a nikdo kvuli tomu nesili. Stejne jako je uplne bezne lze potkat ve meste.
Zrovna jsem ve Stockholmu takze asi vim o cem mluvim...

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 10. 2017 14:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ale tady nejde o to, že kvůli tomu někdo šílí, máte na mysli něco jiného.

J77
J77
Level Level
7. 10. 2017 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 "Opakuji; zadne." (Popo Bawa) - ja s Tebou v tomto ohledu souhlasim, pouze jsem opravoval to, jak sis jeji anglictinu vylozil. A psal jsem v tom smyslu, ze z jeji strany je to lacinna uvaha a tak dale. Z jeji strany umela kauza o nicem, od nekoho, kdo se chce delat zajimavym, unikatnim za kazdou cenu + ve prospech koho vseho mozneho (utlacovaneho) obetavym zachrancem (ackoliv timto prezentuje pouze svoje ego a uspokojuje vlastni potrebu po pozornosti), ... a zjevne se ji to dari, ziskala zde delsi diskuzi, nez rada podstatnejsi temat ... a to jsme pouze mala lokalni Digimanie.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
7. 10. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Neboj, ve Švédsku a dalších severských zemích jsem byl několikrát, takže vím, jak to tam vypadá. Nikde jsem nepsal, že ve Švédsku někdo šílí z černochů, nevím, kde to vidíš. Švéd nebude Švédovi říkat, že je Švéd, ale jiné rasy odlišovat bude.

Abys pochopil, o čem mluvím, zkusím to převést do české řeči, resp. lokálně do národní roviny v ČR. To, jak já jsem pochopil její prohlášení, by bylo asi následovně: "Jako Češka v ČR jsem překvapena tím, že stačily neoholené nohy k takové hrozné odezvě od lidí. Vzhledem k tomu, že stačilo tak málo, tak si neumím představit, jaké peklo od lidí musí zažívat ti, kteří zde nejsou "domácí" (v případě ČR černoši, Romové, dnes tak propíraní uprchlíci,...)."

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
7. 10. 2017 20:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Proč by to mělo být pyšné? Nikde jsem neřekl,, že euroamerická kultura je nejlepší a jediná správná nebo snad, že bych měl být pyšný, že do ní patřím. Máš opravdu pocit, že svět zatím není postaven na euroamerické kultuře? Vždyť pokud si vezmeme mezinárodní komunikaci, tak se používá angličtina, používá se naše písmo, používá se náš křesťanský kalendář,... Zatím se většina věcí z jiných kultur přizpůsobuje euroamerickým prvkům, což ale neznamená, že tomu v budoucnu nemůže být naopak.

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 10. 2017 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Je to tak. Je přirozeně lidské nějak komentovat nebo nějak jinak se vyhrazovat vůči odlišnosti. Proto typicky běloch mezi bělochy nebude nikoho zajímat (v kontextu barvy pleti), ale černoch ano. Nebo naopak - černoch mezi černochy také ne, ale běloch ano. A podobně.

Může se stát, že se tato lidská vlastnost např. působením nějaké neziskovky odstraní z veřejného života, ale to neznamená, že zmizí úplně. Tak to lidé budou probírat třeba u sebe doma nebo s ostatními někde ve sklepě nebo prostě jen ve vlastních hlavách. V podstatě tím hůř pro nás pro všechny, neboť společnost se tak začne akorát utápět ve zkreslené realitě, ve falešných signálech.

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 10. 2017 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ano, mám ten pocit. Mimo ty tři kontinenty není a jsou oblasti i v nich, které do ní také nepatří. To, co uvádíte, jsou jen drobky, nic víc.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
7. 10. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Když jednotlivé kultury žijí ve svém světě, pochopitelně nemají s euroamerickou mnoho společného (Číňané mají své roky draka, opice a další, skoro každý asijský stát má vlastní písmo, jiné chování a spoustu dalšího...). Jde mi ale právě o to, že jakmile kultury začnou komunikovat mezi sebou, přechází dost často právě na euroamerický způsob, a proto si myslím, že tato kultura je jakýmsi "standardem" mezikulturní komunikace. Pochopitelně, kultura jako taková má mnohem širší záběr než jen jazyk, písmo a kalendář. Navíc to vypadá, že mnoho tradičních kultur přichází o své typické vlastnosti a přebírají euroamerické prvky.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Sorry ale "nebyt domaci" a "nemit privilegia" proste neni to same.
Dokonce existuje i ustalena fraze "check your privilege".

Choakinek
Choakinek
Level Level
7. 10. 2017 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Jasně, no. Pokud je to nějak propojené s mezinárodním obchodem. V tom případě si ovšem myslím, že stále jde na ostatních kontinentech spíše o malá, izolovaná území, než celé velké oblasti. Navíc bych řekl, že i tam má ta tzv. euroamerická kultura spíše takovou formální podobu - zkrátka jen takovou, která ten obchod umožňuje, nic navíc :-). Ale jak kde. Např. Japonsko, Čína nebo Jižní Korea už bude ovlivněna trochu víc. Zase na druhou stranu - euroamerickou kulturou rozhodně není ovlivněná celá Austrálie.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
11. 10. 2017 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 díval sem se na její fotky - o mindrácích to nebude ;-)

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
6. 10. 2017 07:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je logika, to hlava nebere ))))))))
Ale jo, brala by, udělat se zajímavou )))))))
když to nedokáže fotkou, zaujmout. Jak taky, že ))))))
Když nacvakal Newton nevyholené modelky /tuším pro Vogue/, byl z toho poprask jak kráva - něco se prostě nedělá .....
a jemu prošlo kde co ))))))

Luk Skywalker
Luk Skywalker
Level Level
6. 10. 2017 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Za neoholené nohy ji chce někdo p*cat? Zajímavé, ale nepochopil jsem.

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk Skywalker Co je na toim k nepochopeni, nekdo videl tuhle jeji fotku, tak si vygooglil dalsi, terba nejakou nahatou a v reakci ji napsal, treba nehaky 12-lety e-predupnik, ze by si to s ni rozdal, coz je okamzite vnimano jako znasilneni neb ona ho k takovemu cinu nikdy pisemne nevyzvala.

Luk Skywalker
Luk Skywalker
Level Level
7. 10. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk Skywalker Tak leda tak :-). Ale přesto, když ji někdo napsal, že by ji chtěl ojet, tak to ještě není vyhrožování znásilněním. Je to jen úmysl, který nejspíš uskutečněn nebude. Pokud by ale dostala zpárvu, o*ukám či jinak, tak to potom hrozba je.

Kabe
Kabe
Level Level
9. 10. 2017 03:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Luk Skywalker No navíc tomu tady dali dost bulvární nadpis tomu článku. To proto. že je zcela diskutabilní, jestli takové hrozbě opravdu čelí. Já se domnívám, že reálně spíše ne.

2xs
2xs
Level Level
6. 10. 2017 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Normální je nebýt stále depilovaný/á. Lidi, kteří si myslí, že je nemyslitelné vyjít nevyholená mezi lidi, mě serou. Proč? protože jsou symbolem i příčinou dnešní nenormality ustanovované za normalitu. Zvrácené myšlení se projeví v realitě.

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Hehe ale kdepak...to jen my starneme.
To, co je bezne, se stava normalnim, at se nam to libi nebo ne.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
11. 10. 2017 06:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek pánové, to co tady předvádíte, to by jeden blil )))))))
Prostě slečny se chtěla vyhranit provokací a udělat tak svůj snímek zajímavým, dobrá z reklamníno hlediska možná slušný pokus, ale pokus - pokud vím na bilbordech tahle ,,reklana na Adidas,, nevisí aspoň sem se o tom nedočet ....
A myslím, že ve Švédsku čelí znásilnění každá mladá holka ))))))
takže klid -

J77
J77
Level Level
6. 10. 2017 01:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ted uz jen chybi, aby to objevil "prezdient vsech" Zeman a okomentoval tuto zenu tak uboze, jak je jeho mrzkym zvykem, a jak radobyvtipne-urazlive se nedavno vyjadril napr. o rozhodnuti budouciho saudsko-arabskeho panovnika zrusit zakaz samostatneho rizeni vozu zenami.

Jinak je to kauza o nicem, kdosi nepodstatny, kdo zamerne porusuje zazite kody (nucena originalita?, absurdni priodni manie 21.stoleti?), na nehoz jeste nepodstatnejsi lide reaguji v takovychto pripadech (cosi nezvykleho) standardnim online zpusobem - nenavist, vyhruzky, atd. Toto se deje porad - jak ve smyslu zaujmout necim zcela nehodnotnym, tak ty reakce masove populace na neco odlisneho.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
6. 10. 2017 07:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@J77 zalez

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak pokud to dela pro penize, tak hodnotim dobrej napad.
A pokud to dela z presvedceni, no tak soucitim stejne jako treba s gayema , pedofilama ci beznohejma.

2xs
2xs
Level Level
6. 10. 2017 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kabe A já zas soucítím s tebou... srovnávat neoholenost s úchylkou či invaliditou, to je vyjádření hodně mimo. I já si holím vousy jednou za týden a mezitím mám strniště - co logického nutí ženy denně či obden "hubit" projev přírody, a to po celém těle?
Já neříkám, že se mi vyholená ženská hnusí - naopak se mi líbí i totálně holá v rozkroku, ale klidně i normálně zarostlá. Příroda to tam dala, tak asi věděla proč. V tisíciletém vývoji nějaká úchylka posledních pár desetiletí omezeného množství "moderních" "civilizovaných", kteří nevidí jinou možnost než pečlivé vyholení vždy, to je k smíchu.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
6. 10. 2017 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Tady ale nikdo nemluvi o dennim holeni, to je tvuj vymysl.
Tady se mluvi o tom, ze kdyz jde normalni modelka nafotit reklamu pro znacku jako Adidas a vi, ze ji uvidi miliony lidi po celem svete, tak je normalni ocekavat, ze se bude snazit vypadat co nejlepe, misto toho aby naopak vedome vystavovala na obdiv neco co neudelala (i kdyz zase uznam ze bez tech neoholenych nohou by to byla uplne prumerna fotka ktere bych si vubec nevsimnul).

Nebo snad chces rict ze by si se neoholil vickrat nez jednou tydne ani kdybys sel treba na dulezity pohovor nebo foceni na novou obcanku nebo neco podobneho?
To mne pak pripomina Bohuse a jeho "ja sa nepotřebuju koupat ja sem sa koupal v sobotu"

2xs
2xs
Level Level
6. 10. 2017 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs mýlíš se, tady někdo mluvil o denním holení - já. a je logické, že když chce někdo modelky dokonale hladké, že tam nemůže mít strniště. jinak jsem ale spíš mluvil o nějaké chorobné obsesi, že žena má být "vždy dokonalé holátko".
co se týče této konkrétní holky a jejího způsobu a důvodu ke zviditelnění, to bych nechal na její volbě. nepřátelské reakce na ni se mi ale nelíbí.

co se týče mého holení, po tom je ti prd. holím se prostě jednou týdně, protože 1) se mi nechce častěji, 2) mám pleť s přecitlivělou reakcí na holení 3) působí to dobře a žena mi říká, jestli bych se nechtěl přestat holit dohladka, že mi to líp sluší jako takový nedbale zarostlý rebel. 4) na pohovor bych se oholil, pokud bych nějaký pohovor vůbec potřeboval :-) a věděl, že mi to prospěje 5) možná sis nevšiml, že doba hladkých pánských ksichtů je už jaksi pryč - jsou dnes mnozí, kteří se úplně neoholí nikdy a záměrně pěstují plus mínus stále stejné strniště (někteří magoři si i denně či obden hrají s úzkými vyholenými tvary - proti této cestě z nudy a pocitu méněcennosti nemám nic).
no a co se týče tvého slintání o Bohušovi a koupeli v sobotu, možná soudíš podle sebe. opět ti po tom nic není (leda že by ses o mě ucházel), ale já se nekoupu skoro nikdy - jen se denně sprchuju, včetně mytí vlasů, to jen abych uklidnil tvé ustarané srdíčko ;-)

Kabe
Kabe
Level Level
6. 10. 2017 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Ja s tebou zase nesoucitim. Nemohu totiz za to, ze neumis vnimat obsah toho, co ctes.
Nesrovnaval jsem neoholenost s uchylkami , ale muj vztah-soucit-k jednomu, druhemu i tretimu, coz je tedy neco naprosto odlisneho. Z meho textu to jednoznacne vyplyva. Kdybych srovnaval to, co pises ty, musel bych ti vyjadrit zcela jinak.

A k tematu. Muj soucit k ni nevychazi z toho, co popisujes, ale z toho, ze pokud exhibuje timhle zpusobem, aby si lecila mindraky ze sebe sama, patri ji dle meho nazoru soucit ostatnich neb ona totiz trpi tim, jaka je a takto se to snazi podvedome zakryt nejspise i sama pred sebou. Nemusi to tak byt, to samozrejme nelze takto diagnostikovat nicmene takto to bylo ode mne mysleno. Tedy soucit pro tento pripad.

No a vyholeni jako takove tu resit fakt neminim, je to proste modni trend, ktery se s casem meni. V nekterych pripadech ci situacich je to i hodne prakticke a ucelne.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
7. 10. 2017 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs "na pohovor bych se oholil, pokud bych nějaký pohovor vůbec potřeboval :­-­) a věděl, že mi to prospěje"

Tim padem jsi potvrdil co jsem predpokladal a zbytek tech kecu sis mohl klidne odpustit.
Jinak ja mam celkem dlouhy plnovous ktery taky upravuji cca jednou tydne, akorat se necpu nekam kde se ode mne ceka ze budu oholen.

2xs
2xs
Level Level
9. 10. 2017 08:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs ale Adidas od té švédské modelky zjevně NEOČEKÁVAL, že bude oholená. že se o tom diskutuje je pro ně asi lepší. kontroverzních reklam je hodně. a nenávistníci pouze ukážou, co v nich je a potvrdí marketérům, jak zmordované je vnímání reality a jak se dá nějaké rozdělenosti mínění využít i příště.
no a holka ráda vymýšlí něco "jiného", ráda se odlišuje a je středem pozornosti. tak má, co chtěla. jen by jí nějací vadní nemuseli vyhrožovat.

2xs
2xs
Level Level
9. 10. 2017 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs jenže ona to nejspíš dělá jak pro peníze, tak i z přesvědčení, že se může (a baví ji to) chovat se odlišně, provokovat, poutat pozornost. nemusí v tom být žádné její neštěstí, ani snaha být něčím jiným, než čím je - skrze zarostení se stylizovat do muže. šlo prostě nejspíš jen o to, udělat něco jinak, nekonvenčně, a zaujmout.

Kabe
Kabe
Level Level
9. 10. 2017 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Samozřejmě i takto to může být.
No pokud někoho baví chovat se odlišně , provokovat atd tak já to považuji za neštěstí teda,, ale jasný, že každý to může vnímat jinak.

2xs
2xs
Level Level
10. 10. 2017 10:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs chovat se alternativně je projev svobody.
a provokovat je zviditelnění se či vyniknutí v záplavě jiných lidských bytostí, což je ryze lidské, normální, a zaznamenáváme to už od dob pralidí, projevujících se a zvěčněných v jeskynních malbách.

Kabe
Kabe
Level Level
12. 10. 2017 04:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs Ano i takto to může být..ale spíče to tak nebývá, obzvláště v případech, jako je tento. Nicméně samozřejmě si netroufnu jednoznačně určit, jak to s ní je. Na to zde máme spoustu odborníku :)))

Reklama
Reklama